מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קטגוריות ראשיות

מס׳ ספק במשרד הביטחון 11015967

מס׳ ספק במשרד הביטחון 11015967


השכרת ותיקון קומפרסורים

 

ע.מ שיווק והפצה מספקת ללקוחותיה סל שירותים נרחב עבור מגוון כלי עבודה, כלי גינון וציוד כבד. סל השירותים כולל בין היתר אפשרות להשכרת הציוד מאיתנו ולתיקון הכלים במעבדה הגדולה שלנו. דברים אלו נכונים גם לגבי קומפרסורים מסוגים שונים שאותם אנו מוכרים, משכירים ומתקנים.

 

כמה מילים על קומפרסורים

 

כידוע, קומפרסורים הם מתקנים שמספקים לחץ אוויר על ידי עבודת דחיסה, המבוצעת באמצעות יניקת אוויר אל מיכל לחץ. פעולת היניקה מבוצעת לרוב על ידי בוכנות שנעות ומושכות את האוויר, ולאחר מכן התנועה בחזרה דוחפת אותו אל המיכל. מפעיל הקומפרסור יכול לקבוע מהו לחץ האוויר הרצוי ולאחר שזה מגיע אל הרמה הנדרשת מפסיקות הבוכנות לעבוד באופן אוטומאטי. כעת ניתן לשחרר את האוויר הדחוס לפי צורך ובכך להניע מגוון רחב מאוד של כלים המשמשים לצרכים שונים, למשל להפעיל לבצע עבודות שיפוצים וגינון, לשאוב ולנפח מוצרים שונים עבור המגזר הפרטי והמקצועי, וכדומה.

 

למעשה, כל מי שיזדמן לאתר בנייה, לנגריה, לבית מלאכה  או למפעל תעשייתי יוכל להבחין בקומפרסור המשמש לעבודה השוטפת. ואולם, במקרים מסוימים הקומפרסור נדרש רק לצרכים נקודתיים, למשל לאיש מקצוע בפרויקט חד פעמי או להפקת אירוע בטבע המצריך ניפוח של אבזרים. במקרים אלו, במקום לקנות קומפרסור בעלויות של מאות עד אלפי שקלים, כדאי לשקול את האפשרות של השכרת קומפרסורים.

 

אנו מחזיקים במגוון רחב של מדחסי אוויר מהיצרניות המוכרות והמובילות בעולם, וביכולתנו להתאים עבורכם בדיוק את הקומפרסור הדרוש לצרכיכם. בצורה זו אתם חוסכים כסף מקבלים ביטחון מלא, כי אם המדחס המושכר אינו מתאים תוכלו פשוט להחליפו אצלנו ללא עלויות. חשוב לציין שישנם סוגים רבים של קומפרסורים העובדים על בנזין, חשמל ואף ידניים, והם משתנים גם בהיבטים של תפוקת האוויר, העוצמה, משך העבודה האפשרי, רמת הרעש, קלות הניוד וכן אפשרות לפתרונות ייעודיים לצרכים פרטיים, עסקיים ותעשייתיים. כאמור, אנו נסייע לכם בבחירה נכונה של קומפרסורים להשכרה שיתאימו במדויק לצרכיכם.

 

לצפיה במוצרים לחצו כאן

עוד מצב שבו משתלם להשכיר קומפרסור הוא בעת תקלה. במקרה זה אפשר לקבל במעבדה שלנו תיקון קומפרסורים מקצועי, מהיר ויעיל, ועל מנת שלא לעכב את העבודה אפשר להשכיר לתקופה מוגבלת מדחס המתאים לצרכיכם.

 

לפרטים נוספים על תיקון קומפרסורים והשכרתם פנו אלינו בטלפון 04-6270194 או במייל info@amtools.co.il.

no-lazy