מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

קטגוריות ראשיות

מס׳ ספק במשרד הביטחון 11015967

מס׳ ספק במשרד הביטחון 11015967

 

השכרת מערבל בטון נייד קטן

 

דרך החנות הפיזית והאינטרנטית של ע.מ שיווק והפצה ניתן לרכוש מגוון רחב של מערבלי בטון ניידים קטנים. כמו כן, ללקוחות המעוניינים בכך אנו מציעים השכרת מערבל בטון נייד לתקופות משתנות בהתאם לצרכיהם, החל מהשכרה יומית ועד חודשית.

 

כמה מילים על מערבלי בטון

 

מערבלי בטון נועדו לערבל את הרכיבים השונים שמהם עשוי הבטון על מנת להגיע אל המרקם הנכון. ישנם מערבלי בטון בנפחים גדולים המורכבים לרוב על גבי משאיות, שאותם ניתן לראות לא פעם בפרויקטי בנייה גדולים. לעומת זאת, ישנם מערבלים בנפחים קטנים שפועלים על חשמל ובהם מכינים בטון בכמויות יחסית קטנות. במתקנים אלו מכניסים את המרכיבים אל דוד המערבל בהתאם ליחסים הנדרשים, מפעילים את המנוע החשמלי ומכינים את התערובת, ולאחר מכן שופכים את הבטון אל המקום הנדרש על ידי הטיה ידנית של הדוד. כמו כן, מערבלי בטון קטנים מגיעים עם גלגלים חזקים המאפשרים לנייד את המתקן ממקום מקום. יחד עם זאת, חשוב להבין כי המערבלים נבדלים זה מזה במספר פרמטרים, כגון נפח הדוד שמשפיע על הכמויות שניתן להכין בכל פעם, וכן סוג המנוע והחברה היצרנית.

 

השכרת מערבל בטון

 

כאמור, אנו מציעים השכרת מערבל בטון קטן לתקופות משתנות. מדובר במערבלים איכותיים המגיעים ממיטב היצרניות העולמיות וכמובן פועלים בצורה תקינה לחלוטין וחלקה. כאשר תפנו אלינו תקבלו מנציגינו הדרכה באשר לתפעול נכון של המערבל, וכמו כן נסייע למתלבטים באשר לבחירת המערבל המתאים לצרכיהם. מעבר לכך, ניתן גם להזמין הובלה של המערבל אל האתר – בתיאום מראש.

 

לצפיה במוצרים לחצו כאן

יש לציין כי השכרת מערבל בטון מעניקה מספר יתרונות מהותיים, ובראשם כמובן הפחתה משמעותית של העלויות. אם תעיינו במערבלי הבטון שבאתר שלנו תוכלו לראות כי רכישת מערבל יכולה לנוע בין כ- 2,000 ל- 8,000 שקלים, וזוהי הוצאה משמעותית למי שנזקק למערבל רק עבור פרויקט קצר ומצומצם יחסית. יתרה מכך, לאחר סיום העבודה יש למצוא מקום לאחסון המערבל שאין לו עוד שימוש, או לנסות למכרו כיד שנייה. לכן, ישנה עדיפות במקרים אלו להשכרה של מערבל במקום לרכישתו.

 

לפרטים נוספים על השכרת מערבל בטון ולקבלת הצעת מחיר, התקשרו אל נציגינו בטלפון 04-6270194 או במייל info@amtools.co.il

 

 

no-lazy